Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2015 04:18 - До модерацията на блог.бг
Автор: kretenka Категория: Изкуство   
Прочетен: 1184 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 21.11.2015 05:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Моля за изтриване на потребител на блог.бг с ник  mileidi46.blog.bg
Tъй като същата има доста агресивно и непристойно просташко държание в комуникирането с коментари в блога Ви. Уверете се сами. Смятам, че молбата ми е с право, тъй като не съм обидила с нищо тази потребителка и не ми е приятно да  ме ругае с неприлични жаргони, с определения, с клетви и агресия в коментари в блога ми.Това не е за първи път и не бива да си затваряте очите постояно за поведението на тази невъзпитана и груба жена в блога, която системно ругае с агресия хората в блога и не може да комуникира с потребителите Ви. Това са груби лични обиди, които не бива да покровителствате системно, тъй като са подсъдими такива деяния покровителствани и станали стил в блога от потребителката. Няма друг, като нея с такава неподплатена  агресия в блога срещу непознати хора в нета, коментарите из блога са същите писани от нея в някакво състояние, което не съм  виновна да понасям, тъй като не я познавам и не съм я обидила с нищо, че да давам повод на тази непристойна нейна агресия.

Този коментар е от мой преден постинг, но такива пълни с луда агресия има из целия блог от нея.

 2. mileidi46 - Ти кретенка ли си или Лудис?? З...  03:46 Ти кретенка ли си или Лудис??
Знаеш ли колко ме интересува тъпият ти блог и тъпите ти изцепки тук???
От както съм влезнала в този сайт,от около7-8 години-не си мръднала и една гънка от
консервираният ти мозък!!
Скубеш си косите ежеминутно за първа страница,все някой ти е виновен,обиждаш и кълнеш хората тук просташки,като си се скрила зад просташки никове!!Не очаквам да се засрамиш!Или си шизофреничка,или проста до безумие.
А то си е едно и също!!Но ако за първото ти е простено,то за простотията ти няма прошка.
Простотията и злобата ти, те разяждат отвътре,а грозните ти клетви ще се стоварят върху децата ти-тази енергия не прощава.
Не ми пука нито за теб,нито за просташките ти постинги.И никога не бих си мърсила ръцете с такива мърши като теб..не е в моят стил!!
И не ми споменавай тук повече ника в тая смрад!
Ясна ли съм???



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eveal - Мен също са ми писали такива, имам и постинг Автор: eveal Категория: Туризъм ...
21.11.2015 07:40
Автор: eveal Категория: Туризъм
Прочетен: 717 Коментари: 5 Гласове: 11
Последна промяна: 13.12.2012 23:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog

Лудис! ;)))))))))))))))))))

Лудис! Умри, изрод ! ;)))))))))))))))))))
Изпратено: 12.12 19:42 От: wonder

Изтрий | Отговор
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kretenka
Категория: Изкуство
Прочетен: 25197
Постинги: 9
Коментари: 52
Гласове: 97
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031